Házhoz megy a szervizszolgáltatás a Samsungnál2012-02-10 07:56:45. 0. Prémium termékekhez prémium szervizszolgáltatásHázhoz megy a szervizszolgáltatás a Samsungnál
A napokban elindult a Samsung legújabb, prémium kategóriás hordozható készülékeihez kínált programja, a Samsung Házhozmegyünk Szolgáltatás, amelynek keretében a prémium Samsung készülékek tulajdonosai otthonaikban várhatják a szerelőket.
A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban hordozható számítógépeinek hivatalos értékesítését. A készülékekhez a bevezetéskor egy központosított szerviz szolgáltatást kínált, majd 2010 decemberétől egy új típusú szolgáltatással bővült a vállalat ügyfélkapcsolati portfóliója. Az ingyenes Samsung Szervizfutár egy olyan személyre szabott megoldás, amelynek segítségével az okostelefonok, bizonyos prémium kategóriás monitorok, valamint 2011 szeptemberétől a Samsung notebookok és netbookok tulajdonosai könnyedén elintézhetik a termékek szervizelését. A felhasználók ugyanis egy interenetes felületen keresztül futárt rendelhetnek, aki átveszi, majd javítás után az ügyfél által kért helyre és időpontban visszaszállítja a meghibásodott, és a Samsung Partnerszervize, a Telemax Kft. által megjavított Samsung terméket. A Szervizfutárszolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.
Ügyfelei igényeit szem előtt tartva a Samsung 2012. február elején elindította Házhozmegyünk szolgáltatását. Ezt a prémium kategóriás termékkel rendelekező ügyfelek a My Samsung Hub-on (a cég hazai fejlesztésű online ügyfélszolgálati központján) keresztül igényelhetik, és a szolgáltatás révén otthonaikban várhatják a szerelőket. A szakemberek – amennyiben az technikaliag lehetséges – rögtön a helyszínen el is végzik a javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok kapcsán pedig a Fixdirect legjobb mérnökei biztosítják. A szervizelést végző munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik fel az ügyfeleket.
„A Samsung egyedi, prémium kategóriás ügyfélkapcsolati megoldásai mellett a már hagyományosnak tekinthető csatornáin keresztül is minőségi szolgáltatásokat nyújt. Az immáron a hét összes napján elérhető, ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunk (06-80-SAMSUNG) a karácsonyi ünnepek alatt meghossszabbított működéssel várta az érdeklődöket. A kiemelt szervizközpontok egységes, prémium megjelenéssel várják ügyfeleiket az ország legtöbb pontján, míg Budapesten és a kiemelt megyeszékhelyeken a notebookok és a táblagépek szervizelését speciális egységek végzik. Mindezeken felül vállalatunk az internet-alapú ügyfélszolgáltatásra is komoly hangsúlyt fektet: a My Samsung platform segítségével a felhasználók az interneten keresztül igényelhetnek szolgáltatásokat, illetve részesülhetnek különböző kiegészítő kedvezményekben, így például garanciahosszabbításban” – mondta el a témában Gerzsei Attila, a Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálati osztályának vezetője.
További információ a kapcsolódó hazai Samsung weboldalakon található
A Samsung ElectronicsA Samsung Electronics világelső a félvezetők, a telekommunikáció, a digitális média és a digitális konvergencia terén. A vállalat konszolidált bevétele 2010-ben elérte a 135,8 milliárd dollárt. 68 ország 206 irodájában világszerte 190 500 embert foglalkoztat. A vállalat kilenc üzletágból áll: vizuális megjelenítők, mobilkommunikáció, telekommunikációs rendszerek, digitális háztartási elektronika, IT megoldások, digitális képfeldolgozás, memória, rendszer LSI és LCD. A Samsung Electronics a digitális televíziók, memóriachipek, mobiltelefonok és LCD kijelzők vezető gyártója. Gazdasági, környezeti és társadalmi szempontok alapján a Samsung Electronics 2011-ben a legjobbnak bizonyult a Dow Jones Fenntarthatósági Index technológiai vállalatokat tartalmazó listáján. További információ: www.samsung.com; www.samsungpartner.hu.
Ügyfélszolgálat Információk
Csatlakozz hozzánk Kövess minket facebook-on is, hogy az elsők között értesülhess akcióinkról, híreinkről. Kyocera Az Észak-alföldi régió Kiemelt Értékesítési Partnere, Garanciális Szervize. Tudjon meg többet a Kyocera termékeiről és szolgáltatásairól. Sikeres pályázatok Hírlevél Kérjük adja meg e-mail címét, és iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni legújabb akciós ajánlatainkról, híreinkről!
|